Make-up en verzorging artikelen

April is een gekke maand.. ҉

Ogenafff

Een gekke maand met gekke foto’s, dat is het idee hiervan. Ik heb de afgelopen maand foto’s gemaakt van looks die ik probeerde, of droeg naar school of andere make-up foto’s zodat jullie niet alleen foto’s zien bij product reviews maar ook gewoon zien wat ik achter de schermen probeer.
Enjoy!
OOGPApegaai

Ik dacht eens lekker gek thuis te doen na school met verschillende tropische kleuren, en een in plaats van een wing een extreme wing eyeliner. Erg leuk om te doen, maar daarna mocht ik mezelf wel echt papegaai noemen…

ghelloooo (22)

 

Slechte kaders bij een foto maken overkomt de blogger zelf ook wel eens…

Faceeeeeee

 

I҉k was bezig met bewerken van foto’s toen ik me bedacht om voor de grap 1  foto met filters te besmeren. En zo deed ik dat en kwam ik op deze donkere contrast achtige filter, eigenlijk wel grappig het idee dat alles perfect kan toch?

WORKKEn hier een begin maken op het ene oog van de papegaai/ tropische look, want het andere oog is weer niet te gebruiken. Kijk hieronder maar wrm

PIJNIk had namelijk een soort van schaafwondje omdat ik lekker te fanatiek was met make-up eraf halen voor het slapen gaan. Maar gelukkig is het nu wel weer beter!

APRILLll (28)Wat concealer testen, nog niet uitgesmeerd en wel.

nieuwe producten februari'14 (90)

 

Erachter komen na heel veel foto’s te hebben gemaakt, dat ze veel te donker zijn.. en veel te laat om nog foto’s te maken, ik maak het allemaal mee…

 

En dit zijn de foto’s hopelijk beetje grappig om zo een beetje behind the scenes gevoel te krijgen.

XOXO

 

 

 

Standaard

2 gedachtes over “April is een gekke maand.. ҉

Plaats een reactie