Overige dingen

My Sunday Playlist of April

Sundayplaylistofapril

Zondag. De dag dat het weekend zijn eind nadert. En dat we allemaal in de buurt zijn van de maandag. Dus om nog van het laatste weekend gevoel te genieten heb ik een playlist samen gesteld die ik deze zondag vaak heb geluisterd. Heerlijke nummers, een paar pomp nummers om lekker bezig te zijn! En nummers om heerlijk bij te relaxen. Het is dus van alles en nog wat. Enjoy! geniet van je zondag ❤
Bonobo- Kong
The Child of Lov- Fly
Mac Miller- Another Night
Shlohmo- Anywhere But Here
Tycho- Awake
Moby- In This World
XXYYXX- Love Isn’t Made(feat. Steffaloo)
Of Monsters And Men- Love Love Love
Mac Miller- Best Day Ever
Lady Gaga- Do What U Want(feat. R. Kelly)
The Pretty Reckless- Burn
The 1975- Chocolate
Arctic Monkeys- Riot Van
Flying Lotus- Stonecutters

Nummers die al langer kende, maar ook nummers die net nieuw zijn in mijn playlist kan je nu lekker luisteren. Het heeft voor mij gezorgd dat ik heerlijk kon opruimen, en kon schrijven en genieten van mijn zondag.

XOXO

Standaard

Plaats een reactie