Make-up en verzorging artikelen

MAC: Russian Red, Matte

MACEersteproduct

Op dit artikel heb ik al een tijdje gewacht.. elke keer door de winkel lopen, maar toch niks kopen. Tot dat ik laatst in het weekend door de winkel liep besloot ik na een paar minuten al, dit word het! En kocht mijn eerste MAC product(en) het 2e product krijgt ook een review! Het eerste product is dus ook een lippenstift uit de collectie Matte.
MAC is professioneel visagie merk, wat vaak achter de schermen word gebruikt. Maar MAC heeft nu ook winkels voor ‘de normale mens’ om betaalbaar een mooi product in handen te hebben. De winkels zelf zien er ook erg professioneel uit. Daarom dacht ik, ik wil een lippenstift die ik gewoon elke dag kan dragen en die lang blijft zitten en mat is. Ik kwam uit bij Matte Russian Red. Eenmaal aangeschaft gelijk foto’s gemaakt en getest voor jullie! Mijn Lezers 🙂

MAC (51)

 

Het leek mij handig om mijn 2 aankopen van MAC in 2 delen te verdelen. Dus ik dit artikel is gebaseerd op de lipstick.

RussianRed

Dit is m’dan! Russian Red. Een bloed rode kleur, de kleur is wel echt een koele kleur als je het vergelijkt met andere rode kleuren. En dat betekende dus voor mij doordat ik een lichte huid heb dat de lipstick best donker valt. Terwijl bij een vriendin van mij met een donkere huidskleur de kleur juist fel en lichter was.

Swatchhhhhh2

 

Ik ging het eerst even swatchen voor jullie. De bovenste kleur is de lippenstift en de onderste swatch is een lip potlood wat ik er bij kocht om het mooi strak aan te brengen. Maar over de bovenste swatch gaan we het hebben. De foto is heel erg ingezoomd daardoor zie je echt mij huid groeven. En zie je dat de kleur dus erg mat is, want hij pakt de kleur zelfs in mijn huid groeven. Daardoor blijft een kleur meestal ook beter zitten als hij je huid goed pakt.

NamenMaccc                                   MAC (66)

MAC heeft verschillende soorten ‘lijnen’ dus categorieën waar je lipsticks uit kunt kiezen. Je hebt bijvoorbeeld Satin maar je hebt dus ook Matte. Ik koos voor een Matte lipstick omdat ik persoonlijk weet van mezelf dat als je shiny lipsticks ga kopen, of lipsticks die veel poes pas hebben, dat ik die kleur niet altijd ga dragen of dat die kleur heel anders staat bij mij(in ene niet positieve context) en omdat matte lipsticks vaak meer pigment hebben of er meer uit knallen qua kwaliteit.

 

LippendichtMAC                     LipsRedMAC

LipsAGAInMAC                    Lippenzijkant

Hier kun je een soort sfeer zien van alle kanten, om de kleur een beetje in te schatten. Het is natuurlijk met elk licht, met elk huis anders hoe die foto’s eruit komen. Deze foto’s heb ik gemaakt na een dag school en ik heb het tot mijn verbazing geen 1 keer bijgewerkt! Maar als goed kijkt zie je dat de lijnen van mijn lip wel wat vervagen daarom is bijwerken met ene potlood wel handig! Zo zie je maar wat je tegenkomt na het testen van een product.

Ik ben gewoon heel erg tevreden met dit product, het blijft gewoon prima zitten, je moet wel alsnog wel even happen op een tissue na het aanbrengen want als je vlekken krijgt blijven die natuurlijk ook goed zitten. Maar de lipstick is van zichzelf niet al te droog, geen vieze geur gewoon aangenaam. En natuurlijk een prima kleur!

 

 

ik zeg….
BacktoMAC

Prijs: 18,5
Waardering: +++
Dat is de lipstick zeker waard!

Standaard

Plaats een reactie